..شرح شیدایی

!یادداشت های یک مغز مکپوت شده

..شرح شیدایی

!یادداشت های یک مغز مکپوت شده

..شرح شیدایی

¥¥ دانشجویی که نمی خواهد دانش آموز باشد!!
--------------------------------------------------------------
مواد لازم برای تهیه کمپوت مغز:
مغز شیدا + سس مطالعه هایش + کوره نقد
--------------------------------------------------------------
دانشجوی سیاسی در کلام امام خامنه ای (دام عزه):

ʘ معنای صحیح سیاسی بودن دانشگاه ها "قدرت تحلیل سیاسی داشتن" است، نه تبدیل شدن به بلندگویی برای احزاب و گروه های مختلف. چرا که این "عدم استقلال" دور شدن از هدف اصلی "سیاسی شدن دانشگاه ها" است.

ʘ دانشگاه ها باید سیاسی باشند و دانشجو باید سیاسی باشد. یعنی دانشجو باید قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد تا جبهه بندی های دنیا را بشناسد؛ تا بفهمد امروز دشمن کجاست و از کجا و با چه ابزاری حمله می کند.
1374/8/10

ʘ در محیط دانشگاه، بعضی ها حوصله ی حرکت ندارند؛ می گویند بگذار کارها را بکنیم، درسمان را بخوانیم، زودتر این ورق پاره را بگیریم و مثلاً دنبال کاری برویم. این ها مشمول بیداری، خیزش و حرکتی که عنوان دانشجویی دارد، نیستند.
1378/9/1

ʘ چیزی که امام حسن مجتبی علیه السلام را شکست داد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود. چیزی که فتنه ی خوارج را به وجود آورد و امیرالمؤمنین علیه السلام را آن طور زیر فشار قرار داد و قدرتمندترین آدم تاریخ را آن گونه مظلوم کرد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود و اِلّا همه ی مردم که بی دین نبودند. تحلیل سیاسی نداشتند. یک شایعه دشمن می انداخت؛ فوراً این شایعه همه جا پخش می شد و همه آن را قبول می کردند!
1372/8/12

Instagram
آخرین نظرات

معزلی به نام جمهوری اسلامی ایران!

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ق.ظ

حرف های صبح انتخاباتی..
#مصلحت_اندیشی_محافظه_کاری_مراعات_احتیاط_یا_احترام_یا_...
با خود رو راست باشیم!

قبل از مطالعه ادامه مطلب قضاوت نکنید ما را ممیزی نزنید دوستان..
 

هرچه فکر می کنم نمیتوانم همدردی نکنم با آن ها..
فکرش را بکن یک عمر تلاش کرده باشی برای هدفت، یک عمر از جان و مال و عشق و عزیزت گذشته باشی به امید اینکه تلاشت به ثمر بنشیند..
یک عمر جانت را کف دست گذاشته باشی و در این راه عزیزانت را نیز فدا کرده باشی..
آن وقت به ناگاه پیر مردی از راه برسد و موجی راه بیندازد و همه برنامه ها را خراب کند، چه حالی می شوی؟
کلی زحمت کشیده بودی که خودت و همفکرانت ادامه مسیر را بچینند کنار هم، چون تو فکر می کنی که حق با توست.
آن وقت همه چیز بیفتد دست این آخوندها! خب خیلی درد دارد!
حالا این درد باید با درد پاسخ داده بشود! زخم خورده ای باید زخم بزنی!
بهشتی و مطهری و رجایی که هیچ، پایش بیفتد خودش و همه همفکرانش حتی کسانی که دوستش دارند هم حقشان است که در لحظه ای دود بشوندبروند هوا!
هیچ چیز نباید مانع برنامه شان میشد چون مطمئن بودند که خودشان برحق هستند نه آن ها!!!!
بیا لحظه ای جای یکی از آن ها باش..
خون جلوی چشمانت را می گیرد وقتی میبینی بخاطر پیروزی آرمانت روزی حتی مجبور شده ای قلب همسرت را با گلوله ای سربی متوقف کنی! حالا آن ها باید انتقام خون همه دوستانت را پس بدهند.
با دوستانت این همه جنگیدی تا طبقه کارگر به روی کار بیایند نه آن بالایی ها!
دوست داری به همه بگویی نامردید اگر فکر کنی که ما به آن بالایی های خارجی وصلیم! این آخوندها همه ش به فکر خودشان هستندنه ما! آن کس که دلسوز ماست کسانی هستند تمام قدرت و ثروت خودشان را بی منت در اختیار ما قرار داده اند تا از طبقه کارگر دفاع کنیم! حالا مردم باید خودشان انتخاب کنند! البته مردمی که فهم ندارند باید بمیرند. مردمی که نمیفهمند ما به فکرشان هستیم و راه میفتند در خیابان ها و شعار مرگ بر منافق می دهند باید بمیرند! انگار این خمینی پیر هیبنوتیزمشان کرده!
من از ته وجود مطمئنم که حق با ماست! البته درونم یک عذاب وجدان هایی دارم.. بخاطر آن روزی که وقتی همکلاسی دانشگاهم قرآن را برایم باز کرد و مرا با قرآن توبیخ کرد و گفت هیچ هدفی وسیله را توجیه نمیکند و نمیتوان به وسیله دروغ و ترور و فریب به هدف مقدس رسید! بخاطر آن روز که یک دل سیر کتکش زدم و بعد ها در برنامه ترور خود قرارش دادم کمی عذاب وجدان دارم! اما خب حقش بود. میخواست من و مردم را گمراه کند! اصلا از کجا معلوم که این قرآن که دست آن هاست قلابی نباشد. من که اصلا به این جماعت انقلابی اعتماد ندارم. همه شان فریب خورده خمینی هستند! یک مشت جوانک احساسی که فکر میکنند جانشان را اگر بدهند به بهشت میروند! ما عاقلیم و مثل آن ها نیستیم. احمق ها فکر میکنند آمریکا دلسوز ما نیست! احمق ها فکر می کنند که می خواهد ما را بتیغد! که گفته؟ آن ها که با روی خوش با ما همکاری میکنند و راحت به ما پول و صلاح می دهند و فقط از ما یک چیز میخواهند! فقط میخواهد این معزل بزرگ از بین برود! معزلی به نام جمهوری اسلامی ایران!
من یک مجاهدم! من نمی گذارم که با یک کتاب قرآن تقلبی خودشان بر مردم حکومت کنند! حتی اگر نتوانیم انقلاب را سقوط بدهیم اما تمام تلاشمان را میکنیم تا انقدر در دستگاه هایشان نفوذ کنیم تا خودشان یادشان برود برای چه انقلاب کرده اند.. !!
انقدر از درون می جویمشان که روزی به خودشان بیایند و ببینند فقط نام انقلاب را دارند به یدک می کشند و همه چیز مطابق میل ما و قدرت های جهانی پیش می رود! این کار فقط به دست امثال خودشان قابل اجراست. هرکدامشان که عاقل نیستند و بر موضع خودشان استوار، را حذف میکنیم. هرکدامشان که روی خوش نشان دادند حمایت! هرکدام که نشد حذفشان کنیم انقدر تنها میکنیم اطرافشان را که از ناراحتی و بی کسی دق کنند بمیرند! ما پیروزیم. برای این هدف مقدسمان از هرنیرویی کمک میگیریم. صهیونیسم و فراماسونری و هرچه که باعث تضعیف این معزل هم در ایران هم در تمام کشورهایی که از این پیر مرد و انقلابش میخواهند الگو بگیرند و یه مشت عوام نفهم را با خودشان همراه کنند!
 ما خواصیم چون پول داریم! چون صلاح داریم. چون فکر داریم! و آن ها بی فکرند چون با ما نیستند! آینده از آن ماست اگر بتوانیم بیش تر مردم را با خودمان همراه کنیم. اگر مردم مثل ما بخوررند و و ارتباطاتشان مثل ما بشود و مثل آن خشک مذهب ها نباشند، راه خمینی فراموش می شود و ما پیروز! زندگی مرفه و بی درد در امریکا منتظر من و مردم من است. پیش به سوی نابودی ایران..!!! پیش به سوی از بین بردن معزلی به نام جمعهوری اسلامی ایران!!

#شیدا نوشت:
خواستم خودم را لحظه ای جای آن ها بگذارم.. آری باید باور کرد که انقلابی که دارد اجرا می شود شبیه آن برنامه ای که معمار کبیر انقلاب به ما نشان داد نیست! شبیه الگوی حکومت اسلامی نیست! باید بپذیریم این تلخ را!
هر بار انتخابات می شود دلم بیش تر برای امام راحل و رهبر مظلوم و تنهایمان می گیرد.. در همین دوقدیمی ها.. در همین حوالی.. می شود مهره ها را دید.. می شود دست های پشت پرده را احساس کرد.. ریش های بی ریشه را .. عمامه های رنگی را.. و تکرار دائمی و دروغین عبارت "مقام معظم رهبری" در دهان منفاقشان را....... !!! درد دارد این ها.. آری آن ها زخم های خوبی زدند.. بد درد داشت! بد..

من چه باید بکنم؟ تو چطور؟..

بیداری حق ماست!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی